عارف عرفان و احسانعارف عرفان و احسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

سه قلوهای شیطون بلا

2ماه و 25 روز

1390/9/21 1:00
نویسنده : مامان
901 بازدید
اشتراک گذاری

 2 ماه و 25 روز از تولدتون می گذره.  6 اذر 3 ماهه می شین.

اصلا دلم نمیخواد این روزا تموم بشه چون می دونم دیگه هرگز تکرار نمیشن. دیگه این لبخندهای دلربا و نگاه های کنجکاوانه رو نمی بینم . نمیدونید چه ناز به اشیا اطرافتون نیگا می کنین . قربونتون برم من. این اولین نگاهتون به دنیای اطرافتون هست. هم دلم میخواد هر چه زودتر بزرگ و بزرگتر بشین و همینکه اصلا دلم نمیخواد این لحظه های شیرین زود بگذره. وقتی لبخند می زنین یا خنده صدادارتون رو می شنوم دلم میخواد زمان متوقف بشه ....

عرفان جونم قربونت برم...نمیدونی چه خنده نازی داری قند عسلم. فعلا بین  شما سه تا خودت خنده روتر هستی. عارف عزیزم هم این روزا البته اگه سر حال باشه واسه خودش میگه و می خنده و مارو به وجد میاره. احسان کوچولو هم بیشتر از همه غر می زنه و می ناله ...البته لبخندهای ملیحی داره. بعدز هر وعده شیر خوردن حسابی بازی می کنه و صداهای جورواجور در میاره.

هفته ای که گذشت شما وروجکها خوب خوابیدین و اجازه دادین من وبابایی هم خوب بخوابیم...دستون درد نکنه....

مجبور شدیم شبا شمارو از هم جدا کنیم. احسان که از اول کنار مامان بزرگش می خوابه...عارف و عرفان  یه شب در میون نوبتی یکی کنار من  و یکی کنار بابایی می خوابه هرکدوم توی یه اتاق جدا. اینجوری اگه یکیتون بیدار بشه صدای گریش اون یکی رو بیدار نمی کنه.

لباساتون هم که الحمدلله هزار ماشاالله براتون کوچیک شده وباید برای 3 ماهگیتون روانه بازار بشیم و براتون لباسای نو بخریم.

                                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سام
1 آذر 90 22:38
عزيزم خيلي سخته ايشالا هر چه زودتر اين مراحل رو سپري كني
مامان آرینا
1 آذر 90 23:00
ما باهم تفاوت داریم.تنها نقطه مشترک ما با هم حس زیبای مادربودن است. خدا حفظشون کنه.
مامان محمدين
4 آذر 90 17:23
اي جووووووووووووون دلم عاشق اون كوچولوئهههههه شدم... واي جونم هر سه تاشون خيلي ماااااااااااااااهن خدا بهتون ببخشتشوووووووون انشاالله اين روزهاي سختتتتتتتتت بگذره... انشاالله و روزهاي قشنگ دو ساله شدن رو به زودي تجربه كني. چون يه مقدار زيااااادي كارت كم ميشه فقط دعواهااااااااااااا واي خدا به دادت برسسسسسسسسسسسه عزيز دلم.
در آرزوي دو قلووووووووو
5 آذر 90 12:42
مبارك باشه گلممممممممممم قدر اين فرشته هات رو بدوننننننن و هر موقع كه بهشون شير دادي برا من منتظر هم دعاكن راسي شما طبيعي سه قلو باردار شدين
پریسا
22 دی 90 12:51
سلام فرشته هاتونو دیدم خدا براتون نگه شون داره لذت بردم به امید دیدار که بگیرم تو بغلم ببخشید دیر پیام دادم خیلی ذوق کرده بودم فقط عکساشو نگاه میکرم و به همه نشون میدادم
دایی فواد
23 دی 90 16:13
ميدوارم با قدم‌هاي فرشته ها ی كوچولوی تازه به زمین آمده، زندگي‌تان سرشار از سلامتي، بركت و شادي گردد.