عارف عرفان و احسانعارف عرفان و احسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سه قلوهای شیطون بلا

چهار ماهگی

1390/10/16 16:58
نویسنده : مامان
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرای من ٤ ماهه شدن .....کلی تغییر و تحول.....هوراااااا

 

الان دیگه کاملا مارو می شناسن......خنده هاشون دلمونو می برره

 

خوب وزن گرفتن

 

عارف جون خیلی خوب و محکم روی پاهاش وایمیسه...خیلللی ذوق می کنه....می خنده وبا ما حرف می زنه....منظورم اینه که ارتباط برقرار می کنه....اب دهنش هم اویزوون...چقد با مزه میشه

٦کیلو  و ٥٠٠ گرم وزنش بود

عرفان هم حسابی تپلی شده.....وزنش ٧ کیلو ٥٠٠ گرم.....همچنان  خوش رو و خندون...

 احسان جونم هم خوب رشد کرده ٥ کیلو ٧٠٠ گرم...... خیلللی  وراج شده......زیاد گریه می کنه....

 

قربون خنده هاشون....الان هر سه شون مارو می شناسن.......واسه اینکه بغلشون کنیمم...بال بال می زنن.....

صداهایی که در می یارن متنوع شده

جالبتر اینکه همدیگرو می شناسن.....دست همدیگه رو می گیرن و گاهی توی دهنشون می ذارن

به هم لبخند می زنن و اغون اغون می کنن

حالا دیگه دستشون به هر چی برسه محکم میگیرن.......فکر کنم تا اپ بعدی  به راحتی بتونن  اشیا رو بذارن دهنشون

توی بغل می شینن و دل نمی کنن.....بغلی شدن

واکسنشونو هم زدیم......حالا تو فکر ختنه کردنشون هستیم

 

عکسهای ٤ ماهگیشون امادس ولی هنوز نریختم توی کامپیوتر......

انشاالله به زودی برمیگردم

فعلا دسترسی به اینترنت ندارم و دارم از وای مکس دایی منصور استفاده می کنم.......

بزودی با عکسهای جدید بر می گردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه
16 دی 90 21:49
سلاام مامانی جون ماشالله به پسرای نازت ای ووووووووووووووووووووووووول مامانی جون حتما اسپند دود کن براشون لینک شدین پسملای ناز نازی
مامانی شیما وحدیث
17 دی 90 22:58
وای خدای من اینجا چی میبینم ماشالا لاحول ولاقوة الا بالله .خدا حفظشون کنه .ومبارکتون باشه . این عکس تازه متولد شدن .چرا سرشون این شکلیه انقدرذوق کردم که دارم همینجورسوال میکنم .ببخشید لابد مامانی حسابی خانم وآقای گرفتارشدید عکس جدیدشون رو هم حتما بذارید . به ماهم سربزنید
فاطمه
1 بهمن 90 20:09
مامانی جونی سلام خوبی به منم سری بزن انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست
مامان 3قلوها
2 بهمن 90 23:13
سلام مامانی خسته نباشی خوشحاتم که یکی مثل خودم هست با دردسرها و شیرینی های همسان.من هم سه تا فرشته کوچولو دارم که الان تقریبا 6ماهه هستن.3تاپسرشیطون که عاشقشونم الان هم خونه رو گذاشتن رو سرشون بازم بتون سر میزنم تا بیشتر با خودت و پسرای گلت اشنا بشم واز تجربیات هم استفاده کنیم. پسرات خیلی شبیه پسرای من هستن.ببوسشون.
مامان شراره
5 بهمن 90 16:05
سلام.واییییییییییی.عزیزم.اینجا چه خبرههههه؟هزارماشالله به این پسرای خوشگل.خدا حفظشون کنه. ماشالله یکی ازیکی خوشگلترن. ولی باید ازته دل یه خدا قوت بهت بگم.من که نی نیم 10 ماهشه کلی کار داره چه برسه به 3تا نی نی ولی خوب درعوضش راحت شدی.هر3تاشون باهم بزرگ میشن ومرد میشن ودوماد میشننننن.عزیزممممممم
خاله خاطره
9 بهمن 90 17:36
هر موقع از نی نی های نازتون عکس گذاشتید ممنون میشم خبرم کنید
زیبا
11 بهمن 90 13:37
salam be 3gholuo e nazam .mashala.