عارف عرفان و احسانعارف عرفان و احسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سه قلوهای شیطون بلا

اولین سرما خوردگی

1390/9/24 14:18
نویسنده : مامان
958 بازدید
اشتراک گذاری

سه قند عسل همچنان بی حال و بی قرارند. کوچولوهای من ابریزش بینی دارن..عطسه های کوچولو می کنن و سرفه هم اضافه شده....

عرفان جون که حال و احوالش بهتر بود امروز داااغون از خواب بیدار شد...پسمل عزیزم  با او حال و وضعش اونقد بازی کرد که روی بیماری کم شد.

پسملی من خیلللی وراج شده

خوابش هم حساابی بهم خورده. البته خواب هر ٣ تاشون بهم خورده

دارم صدای گریشونو می شنوم...

باید برم سراغشون...مامانم مواظبشون هست ولی از پس ٢ تا براومدن سخته.....عارف  هم خوابیده....

 

دعا کنید زودتر خوب بشن...

پرستاری از ٣ کوچولوی  همسن که سرما خورده باشن خیلللللی سخته

 

من رفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان لیلا
22 آذر 90 20:33
الهی هر چه زودتر سرماخوردگی پسملی ها خوب بشه.
مامان یسنا
23 آذر 90 0:08
khoda kone ke har 3tashoon zoode zood khoob beshan kash kenare axashoon esmashoonam mishod benevisi
مامان محمدين
24 آذر 90 10:09
خدا كمكت كنه عزيزم. هر چه زودتر شفا پيدا كنن. راحت بشي. خدايا هواي دوست جونم رو داشته باششششششششش.
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 16:31
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين نظر يادتون نره لطفا. www.jegheleh.niniweblog.com
مامان پریا و هلیا
25 آذر 90 23:58
ببخشین که من نمی دونستم باید چی کار کرد