عارف عرفان و احسانعارف عرفان و احسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سه قلوهای شیطون بلا

عکسهای سه شیطون بلا در 3 ماهگی

1390/9/24 2:15
نویسنده : مامان
4,136 بازدید
اشتراک گذاری

 خب دیگه حالا وقتشه.....در مطالب قبلی قول عکس جدید داده بودم که وقت نشد..ولی امروز عکسهارو اپلود می کنم.

                                                                       

٦ اذر مصادف شد با اول محرم که شما می شدین ٣ ماهه.

روز علی اصغر سال گذشته یه نی نی از خدا خواستم وامسال  شما  در روز علی اصغر ٣ ماهه هستید.

به مناسبت این روز براتون لباس سبز درست کردم وشما رو به مجلس علی اصغر بردم.

از خدا خواستم هر کی بچه دار نشده و چشم به راه یه نی نی هست بغلش تا سال دیگه پر بشه.

در ضمن پارسال نذر کرده بودم که امسال ادا کردم. چند تا عروسک و ماشین اسباب بازی.

نمی دونید دوستان و اطرافیان با دیدن شما در شب علی اصغر چه غوغایی کردن... همه می خواستن شمارو بغل کنن.

و شما هم انقدر اروم بودین و توی صورت همه لبخند می زدین که من تعجب کردم. اخه اغلب شما در حال گریه و بی قراری هستید.

...............................................

خلاصه براتون بگم که ده روز اول محرم تموم شد. ان شالله تا محرم سال دیگه شما یکسال و ٣

 ماهتون هست...ااامین

اما از امروز براتون بگم...عزیزان دلم امروز هر ٣ شما مریض احوالید. هر ٣ سرما خوردین...اولین سرما خوردگی شمااا....

دیروز عارف جون رو بردم دکتر...

اصلا سابقه نداره خونه اینقد اروم باشه...خیلللی حالم گرفته....به مادرم گفتم ای کاش مثل همیشه گریه کنن .....اذیت کنن ولی اینجوری بی حال و خواب الود نباشن.

بمیرم براتون قند عسلای من

 

برای دیدن عکسها  روی ادامه مطلب کلیک کنید.

     

                 تصویر کارتونی

عارف بالله و عرفان باحسان الله علیکم

 

روز                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مونا ( مامان النا )
20 آذر 90 15:13
وای عزیزای دلمممممممممم 1000 ماشالله خدا حفظتون کنه خدا به مامان و باباتون قوت بده با اجازه لینکتون میکنم
مامان احسان
20 آذر 90 15:17
عزیزای من ماشششششششششششششالله زنده باشن ایشالله خدا قوت به مامان نمونه که با وجود 3تا گل ناز وقت می ذاره و خاطرات کوچولوهاشو ثبت می کنه
مامان مهسا
20 آذر 90 15:46
خدای من این 3 تا رو ببین....خدا حفظشون کنه......اما یه سوال برام پیش آمده چه جوری اینها رو بزرگ کردی.....من تو 1 دونه اش موندم......خدا نگهشون داره واست....به ما هم سر بزن
AZADEH
20 آذر 90 16:38
قربونشون برم چقدر نازن هزار الله اکبر . امیدوارم همیشه سلامت باشند . منم یه دختر ناز دارم به اسم هلیا
مامان لیلا
22 آذر 90 20:36
واییییییییییی خدا براتون ببخشه. الهی هزار ساله بشن و تمام عمر حضرت علی اصغر علیه السلام نگه دارشون باشه. الهی الهی
الهه مامي دخملا
24 آذر 90 12:07
اخيييييييييي نازي خدا حفظشون كنه هزار ماشااله ببوسشون
سمی مامی رهام و پرهام
24 آذر 90 15:06
وای هزار ماشالا اقا شدن دیگه..
فاطمه
5 دی 90 23:23
خیلی نازند. خدابرات نگه داره و بهت توان و صبر بده عزیزم
محبوبه lدختر عموی الهام
9 دی 90 2:28
قربونش خیلی نازن وسطی به منصور رفته سعید میگه مبارکتون باشه ماشا الله .میام میبینمشون
خاله خاطره
27 دی 90 16:55
جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانچه فرشته های نازی و چه اسم های قشنگی براشون انتخاب کردین کلی از دیدنشون ذوق کردم و لذت بردم انشالله خدا حفظشون کنه و بهتون قوت بده
زکریا کوچولو
28 دی 90 14:30
هزارماشاالله حظ بردم چقدر نازن
زهرا- مامان زکریا
2 اسفند 90 10:50
وبلاگتون خیلی قشنگه من همیشه سر میز نم با اجازه لینکتون کردم
مریم(رایان و باران)
23 اسفند 90 14:55
خداروهزاربارشکر. اشک منو درآورد قربون قدرت خدابشم.وقتی لباسای سبزشون روتنشون دیدم دیگه نتونستم جلوی اشکمو بگیرم.آخه منم نی نی قلوهامو از نظر حضرت علی اصغر دارم.یعنی میشه محرم سال بعد نی نی های منم این لباسارو تنشون کنن. هفته26 هستم ولی انقباض دارم مامان مهربون برام دعاکن. بوس واسه 4 تاتون
مامانی یه فرشته
27 خرداد 91 21:55
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیگرشونو ســـــــــــــــــــــــــــه تا نی نی خدا همیشه سلامت نگهشون داره خیلی برام جالب بود ،واقعا بهشت زیر پای مادر است ،خیلی سخته به سه تا نی نی رسیدگی کردن. خدا قوت
مامان نرگس
11 تیر 91 14:25
ماشالله هزار ماشالله چقدر نازن خدا برات حفظشون کنه خسته نباشی... خدا قوت...
الهام مامان امير علي و امير حسين
23 آبان 91 11:05
ای جانم زنده باشن انشااله