عارف عرفان و احسانعارف عرفان و احسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سه قلوهای شیطون بلا

عکسهای سه شیطون بلا از تولد تا 2 ماهگی

1390/9/22 16:44
نویسنده : مامان
2,603 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه عکسهای عارف جون از تولد تا ٢ ماهگی  

 

        

       

                    

                 

 

        

 

                            

 

 

                        niniweblog.com 

 

عکسهای عرفان جون تا دو ماهگی              

 

        

                          

                 

      

         

 

     عکسهای سه شیطون بلا

عکسهای احسان جون از تولد تا 2 ماهگی        

 

       

           

              

                               

                   

عکسهای سه دسته گل کنار هم

 

 

 

اینم از عکسهای 3 شیطون بلا  از تولد تا 2 ماهگی

حالا که عکسها رو دیدین و لذت بردین واسه سلامتیشون صلوات بفرستین و ماشاالله یادتون نره....

احسان جون عمل فتق پیش رو داره که بعلت وزن کمش دکترا حاضر به جراحی اون نیستن و میگن

مشکل در بیهوشی احسان جونه که متخصص حاذق میخواد

دعا کنید همه چیز به خوبی پیش بره.....اخه احسان کوچولوی من خیلللی درد میکشه

خدایا م سلامتی گل پسرام رو از تو می خوام

   شکلکهای جالب آروین              شکلکهای جالب آروین               شکلکهای جالب آروین               شکلکهای جالب آروین                 شکلکهای جالب آروین      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

لیلی
26 آبان 90 2:30
هزار الله اکبر. خدا فرشته هاتو برات نگه داره.خیلی جیگرن. من یه دختر کوچولو دارم همه وقتمو میگیره. خدا قوت به شما
حنا( حانیه و حنانه)
26 آبان 90 6:01
هزار ماشالله خدا حفظشونکنه گلات رو ساده جون انشالله اقا احسان هم به زودی کپلی میشه و عملش هم به راحتی انجام میشه و مامانش هم دیگه غصه دردکشیدن گل پسرش رو نمی خوره انشاالله خدا توان مضاعف بهت بده و تن خودت و همسرت سلامت باشه که بتونین بهشون رسیدگی کنین
شقایق
26 آبان 90 7:20
ممنون عزیزم لطف دارین شما خیلللللی روحیه گرفتم
انالله که همینطور باشه که هست بهشت زیر پای همه ماماناست
مامان سام
1 آذر 90 22:35
ماشالا ماشالا ماشالا خدا نگشون داه خيلي كيف كدم سه تا باد كوچولو واااي ايشالا احسان كوچولو هچه زودت بهبود پيدا كنن
مام پارسا
8 آذر 90 1:21
عزیزم از ته قلبم برای سلامتی گل پسرات دعا کردم و بهشون ماشالله گفتم.از خدا می خوام که احسان جون هم عمل راحتی داشته باشه و زود زود خوب بشه.توکل به خدا کن.
مونا ( مامان النا )
20 آذر 90 15:20
نمیدونم احسان وزنش چقدر بوده اما النای من 950 گرم بوده و فتق هم داشت اما عملش نکردیم.اگر دوست داشتی بهم بگو بهت بگم چیکار کردیم که خوب شد.شیطونای من رو ببوس
دوست
18 اسفند 90 11:46
سلام..بهتون تبریک میگم منم خودم 3قلو دارم...خیلی سخته اما آرزوی خوب شدن احسان جونو دارم......از طرف من هر 3 شونو ببوس....
فاطی
28 فروردین 91 21:52
سلام.ماشااااااااااااااااااااااالله.هرسه تاشونم نازن ولی راستش عرفان جون به احسان و عارف زور گفته و ماشالله تپل مپل تره هاااااااااااا به منم سربزنین همدیگرو لینک کنیم.منتظرم
مامان آرمان
16 خرداد 91 21:22
سلام خدا حفظشان کند پاینده باشند و برقرار ماشاءا...خیلی ناز و بامزه اند امیدوارم همیشه سلامت و شاد و وموفق باشند